Els nostres Serveis

Inici : Els nostres Serveis : A les empreses i institucions

Serveis a les empreses i institucions

Les empreses que han adoptat la gestió de la innovació com a estratègia per millorar la competitivitat sovint necessiten aliats tecnològics per fer front als nous reptes empresarials.

El CTT es presenta com l’aliat tecnològic de la Universitat que dóna resposta a la demanda tecnològica de les empreses, oferint un servei personalitzat d’informació de l’oferta tecnològica de la UPC i l’assessorament estratègic adequat en matèria de:

Projectes de recerca, desenvolupament i innovació tecnològica.
  Serveis tecnològics i accés a instal·lacions i equipament d’un alt nivell tecnològic.
  Obtenció de finançament.

El personal qualificat del CTT escoltarà les vostres necessitats i us informarà i assessorarà sobre les diferents modalitats de col·laboració amb la UPC. Un cop definida la demanda, que es tractarà sempre de manera confidencial, ens posarem en contacte amb la unitat o l'equip de recerca més adequat i elaborarem una proposta concreta per resoldre el vostre problema tecnològic.

D’altra banda, i d’una manera complementària, el CTT informa i assessora sobre altres serveis que la UPC també posa a disposició de les empreses i que poden suposar un avantatge:

Protecció i explotació de resultats
  Creació d’empreses de base tecnològica
  Formació de capital humà
  Càtedres universitat-empresa
  Pràctiques en empresa
  Vigilància tecnològica

SSL
Racó de l'investigador
  Nom d'usuari

Contrasenya

Recordar en aquest equip
Per poder entrar...

Posa el teu nom d'usuari del LDAP de la UPC amb punt (nom.cognom).
Canvi i oblit de contrasenya.

upc
Centre de Transferència de Tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya
Plaça Eusebi Güell, 6 S1 · Edifici Vèrtex - Campus Nord · 08034 Barcelona
Tel. +34 93 401 71 26 · Fax +34 93 401 71 30 · ctt.info@upc.edu