Beques i concursos

Inici : Beques i concursos : Beques iniciació a la recerca UPC

Beques iniciació a la recerca UPC

1. Informació general:

1. Qui pot sol·licitar una beca:
    L’Oferta de Beques d’Iniciació a la Recerca UPC s’adreça a l’estudiantat matriculat a la UPC .
  2. Requisits:
    La persona que sol·liciti una beca d’Iniciació a la Recerca de la UPC ha d’estar matriculada en estudis de grau i/o màster de la UPC durant el curs acadèmic en què estigui en vigor la beca.
  3. Dedicació: Mínim 5 hores setmanals i màxim 20 hores setmanals, en trams de 5hs (és a dir, la dedicació només podrà ser de 5hs, 10hs, 15hs o 20hs setmanals).
  4. Import: Serà proporcional a la dedicació, establint com a import màxim o 525€ o 1.000€. Així, per a una dedicació de 20hs, l'import no podrà ser inferior a 525€, ni superior a 1.000€. De igual manera, per a una dedicació de 5hs, l'import no podrà ser inferior a 131,25€, ni superior a 250€, d'acord amb la següent taula:

Hores/Dedicació Proporció a 525€ Proporció a 1.000€
5hs 131,25€ 250€
10hs 262,50€ 500€
15hs 393,75€ 750€
20hs 525,00€ 1.000€

5.Bases generals de les convocatòries

2. Incompatibilitats:

En la resolució de la persona guanyadora de la beca cal tenir en conte les següents incompatibilitats:
  • Si la persona ha gaudit d'un contracte laboral a la UPC previ a la INIREC, no se li podrà formalitzar l'ajut.
  • Si té qualsevol contracte laboral no pot gaudir d'una beca INIREC.
  • Si gaudeix d'una beca d'aprenentatge, no pot gaudir d'una beca INIREC.

3. Procediment d'inscripció:

Es poden consultar les convocatòries de beques disponibles al següent enllaç, des d’on també es realitzarà la sol·licitud d’inscripció via telemàtica: https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques

Un cop tancat el període d’inscripció i quan s’hagi resolt el guanyador, el resultat es publicarà en l’anterior enllaç i el guanyador rebrà un correu informatiu.

Dubtes: adreçar un mail a: lourdes.moreno@upc.edu

SSL
Racó de l'investigador
  Nom d'usuari

Contrasenya

Recordar en aquest equip
Per poder entrar...

Posa el teu nom d'usuari del LDAP de la UPC amb punt (nom.cognom).
Canvi i oblit de contrasenya.

upc
Centre de Transferència de Tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya
Plaça Eusebi Güell, 6 S1 · Edifici Vèrtex - Campus Nord · 08034 Barcelona
Tel. +34 93 401 71 26 · Fax +34 93 401 71 30 · ctt.info@upc.edu